Isnin, 21 April 2008

Bila Aku Ditipu...

Hidup memang macam-macam.. Aku paling BENCI bila DITIPU dan TERTIPU kerana aku TAK SUKA untuk MENIPU! Simple kan prinsip aku.. Tau apa aku buat bila aku tertipu??? Counter attack!!!!

Senang jek.. aku takkan percaya orang tu lagi. Satu yg susah tentang diri aku - SUSAH NAK PERCAYA DENGAN ORANG. Oppzz, jangan salah sangka, bukan dalam maksud kerja atau kerjasama berpasukan, tapi tentang peribadi. Tak ramai yg tau perangai o diri aku kan.. tak ramai jugak yg aku boleh senang2 cite pasal apa yg berlaku tentang diri aku.. orang yg memenangi hati n kepercayaan aku memang terror la.. kihkihkih..

bila aku ditipu.. aku akan mula rasa tak sedap hati dengan orang yg menipu o tikam aku dari belakang tu.. perasaan tu akan datang dgn sendiri.. tapi at d same time, aku ni pemaaf. cepat lupakan kesalahan orang. tapi kalo 2-3 kali buat benda yg same, sape pun tak BENGKEK kan?? nah, ambik ko!!! dushhh!

susah untuk aku terangkan apa yg bermain dalam otak aku ni. memang tak puas hati.. biasanya aku suka berdepan, tapi kali ni biarlah aku simpan.. orang bukan tau pun kan.. tapi masalahnya, kadang2 aku tak dapat nak control diri. bila aku tak suka, aku akan diam. Rummate aku la selalunya 'takut' bila aku senyap.. tapi yg penting, AKU MEMANG BENCI DENGAN MANUSIA KOSMETIK YANG PLASTIK!!!! "Huiiihhh, jahat bebetol!!! Puihhh.."

Tiada ulasan: