Jumaat, 25 April 2008

TAHNIAH Kak Bibi!!!


Tadi aku dapat msg dari Kak Ani, P.A merangkap sahabat Kak Bibi Sharliza, Setiausaha PUTERI UMNO MALAYSIA.. bunyi msg tu "layari www.bibisharlizapu3.blogspot.com".. apalagi, dengan rasa terujanya, aku pun gi la Mega-Lab kat library (dgn mek lynn).. wowow.. First impression: CANTIK GILERRRR gambo baru kak bibi (1 of my idol)!!! Hehe.. TAHNIAH untuk Kak Bibi:)

Dah lama aku tunggu blog kak bibi. Dulu masa zaman skola dan lepas election 2004, aku slalu srf website Datuk Azalina. Laman sawang yang best! Laman web DATUK SHAHRIR SAMAD.. Hemm.. zaman ICT n globalisasi ni, blog n laman sawang peribadi betul-betuk penting! Tidak boleh tidak, mesti ada!!! Bukan nak menghentam sana-sini, tapi menggunakan ruang dan peluang yang ada sebijaknya. Walaupun masa menghimpit aku sampai kadang-kadang blog aku pun 'bersawang' (kihkihkih), tapi sekurang-kurang dalam blog aku yang aku ada ni, tak siap boleh marah aku di atas setiap tulisan atau pandangan yang aku tulis. IT'S MY LIFE!!! Selagi aku tak menyebarkan propaganda mengutuk mana-mana pihak, mencetuskan permusuhan atau mengganggu ketenteraman, selagi tu blog aku ni HALAL kan.. hehe..

Ah, membebel plak! TAHNIAH sekali lagi kat kak bibi.. tulislah yang best-best yerk kak bibi... pasni, aku akan rancak menulis dan membaca blog kak bibi.. hehe.. hidup PUTERI! HIDUP MELAYU!

Tiada ulasan: