Selasa, 18 November 2008

Pos Ke-100!!!


TERIMA KASIH.


Barangkali inilah kata-kata terbaik untuk aku poskan sempena entri bilangan 100 ini. Terima kasih kepada semua yang membaca dan mengikuti blog peribadi ini. Kata orang, menulis blog perlu konsistensi, tapi, ini blog aku.. peduli apa aku dengan konsistensi! Hehe..

Terima kasih kepada 'kembar' ZULIA ERVINA (Eben) yang mengikuti blog ini. Dulu, aku, Cda dan Eben akan menulis sesuatu dalam buku log kami bertiga pada setiap hari. Macam-macam cerita dan gosip yang dikongsi. Eben, kita simpan lagi tau buku 'rahsia' tu!!! Tetapi, memandangkan bangku sekolah dah lama ditinggalkan dan Eben dan Cda pun dah khatam belajar, maka web log atau blog menjadi kesinambungan kepada perhubungan yang takkan terputus walau tidak bersua muka..

Selain tu, mak, mak uda, adik-adik dan keluarga yang lain-lain cukup terharu sehingga menitiskan airmata bila membaca entri bertajuk "Basikal Tua Tokbah dan UMNO". Pesan mak agar contohi semangat Tokbah akan sentiasa segar dalam ingatan. Harapan mak untuk aku panjangkan cerita tentang Tokbah dalam bentuk cerpen dan novel juga berada dalam rencanaku. Tokbah bukan sesiapa.. Tapi Tokbah terlalu istimewa untuk aku..

HIDUP ini punya pelbagai cerita, rencam. Blog ini salah satu daripada kerencaman rencam kehidupan. Selagi ada ruang, selagi itu aku akan terus menambah blog ini dengan tulisan-tulisan yang rencam!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

buku rahsia???yg mn ek?
xingat!!!HELP!!