Jumaat, 7 September 2007

MI MADRE, MI REINA

TERIMA KASIH MAK!!! Iqa tak tau nak cakap macam mana sayangnya iqa kat mak. Mak-orang yang PALING MEMAHAMI iqa. Maklah yang sentiasa berada di belakang iqa walau apa yang terjadi. Maklah KAWAN BAIK yang TERBAIK yang pernah iqa ada. Insan yang manabur budi, membesarkan dan mendidik iqa.. Ya, semuanya mak! Iqa takkan lupa mak!


Ishh.. rindu aku dekat mak.. Memang aku 'anak omak'.. Aku n mak ibarat US-BRITAIN.. Dan walaupun jauh di mata, dekat di hati..Aku bersyukur sebab dapat mak. Ada orang yang bila tengok mak orang lain, teringin nak dapat mak macam tu. Tapi, aku nak mak macam mak aku sekarang. Takde yang lain! Ye, ayah pun orang penting, tapi aku n ayah ibarat DAP dengan BN. Ibarat Lee Kuan Yew dengan Mahathir..


Banyak kenangan dan rahsia antara aku dengan mak. Apa yang mak buat untuk aku amat aku hargai n junjung tinggi! Gracias mami chula! TU-REINA DE MI CORAZON..

Tiada ulasan: