Isnin, 20 Oktober 2008

Mi última clase de español

My last Spanish class. Fuhhh, pertama, lega n puas hati sebab ORAL EXAMEN bersama Hema, Eswary n Clementina berjaya akhirnya. Berapa peratus? Hanya Senora yg tau.. Selepas 4 Level berhempas pulas belajar Bahasa Sepanyol, tadi adalah kelas terakhir. Sedih. Sayu. Terharu. Tapi, ada cerita paling BESTTT!!! Hehehe..


Selepas 4 semester, setelah hampir 2 tahun, barulah aku tau yg sorang classmate aku ORANG KOTA TINGGI!!! LEE SWEET TENG, student SSMP rupanya kakak Lee Sweet Nee, classmate aku dari tingkatan 2 Anggerik hingga 3 UM. Masa SPM, Sweet Nee kelas 5 UM, aku plak kelas 5 UKM. Tingkatan 6, aku n Sweet Nee pernah sekelas dalam kelas Biologi, kemudian aku lompat ke kelas Sejarah. Laaaaaa... terkezuttt monkey aku n Sweet Teng tadi! Rumah aku n rumah Sweet Teng kat Kota Tinggi pun tak jauh, beberapa ratus meter je kot. Huhuhu.. Dia excited, aku pun excited. Sweet Teng siap pelawa makan MEE REBUS kat warung sebelah Shell yang memang dekat giler dgn rumah aku. Nos reunirá en Kota Tinggi, mi amiga!!!


Sedar tak sedar, cepat masa berlalu. Selepas hari ni, aku takkan duduk sekelas lagi dgn 'kakak-kakak cikgu'-Anita, Esther, Mahani n Cecil. Kelas dah tamat, tapi hubungan yang terjalin takkan tamat sehingga ada deru nafas yang masih dihembus....

Tiada ulasan: