Selasa, 3 Julai 2007

Antara Espana dan Daehan Min-guk

Espana? Daehan Minguk? Wowwww..

Hmmm, DAN DARBY beritahu aku yg Senora Kasma n Spanish Club nak buat trip ke Spain masa aku call dia petang tadi! Spanish Club sekarang ni tengah mengumpul DANA untuk mrealisasikan hasrat tu..Huh, ini sudah cukup baik :) Encik Zaini pula panggil aku masa kat Mangga 2, Jakarta hari tu dan dia beri aku peluang untuk mengepalai LASBELA akan datang. Encik Zaini suggest Indonesia lagi - Universitas Gadjah Mada dan sewaktu dengannya. Tapi Encik Wan kata baik pergi ke Jepun atau Korea Selatan. Bila aku risik-risik kat Kak Latifah, dia kata baik pergi ke negara Winter Sonata. Lebih murah. Jadi, kemungkinan besar IR Club akan ke Daehan Minguk tahun depan.. Huhu..

Spanish Club vs IR Club
Espana vs Daehan Minguk
Raul vs Park Ji Sung

Errr, rencana yang cukup besar.. Tapi yang penting, akan ada SPESIES-SPESIES PHD + PBB yang akan mempertikaikan rencana Spanish Club + IR Club tu nanti. Herm, biasa la, RADIO ROSAK boleh DICAMPAK. Tapi kalau ADA MULUT YANG MEMEKAK, NAFAS KITA JADI SESAK! Ye, satu lagi, boleh ke H*P atau M*P bagi peruntukan nih??? Macam duit dorang dah abes ke lain jer.. Kuang kuang kuang.. MORALNYA: BERUSAHALAH UNTUK CARI SPONSOR LUAR YERK! "Renung-renungkan, dan selamat beramal.."

Tiada ulasan: