Ahad, 1 Julai 2007

Tak Sabo!

Dr MNY: Kata-katanya Ibarat Sang Pujangga!

Puan MAO: Ayat-ayatnya Tajam Menikam Dada!

Cuti, cuti gak.. Tapi aku mesti cepat bertindak! Jadi aku bukak ler LAMAN SAWANG (best tak bila diMELAYUkan?) UMS, save jadual2 kuliah SEM3 ni.. Alhamdulillah, 2 SEM lepas tak penah ada masalah, takkan aku nak jadikan SEM3 ni bermasalah lak kan? Bikin malu jak! Untuk kursus 'UE' PPIB (MENTOR aku cakap subjek2 PPIB ni MENGACAU je!), aku tak pasti nak ambik ape.. Ikut rasa, sume aku minat.. Hehehe.. Skang tgh save n save n save.. Jap lagi baru arrange. Harap2 la takde yg clash!

Tak sabo nak blajo Espanyol Nivel 2 n menyanyi dgn Senora Kasma.. Tak sabo nak tgk Maeda Sensei yg maintain CUTE! Tak sabo nak blajo subjek baru IR dgn Ibu Marja (IBU MARJAN kata Pak Agus), Pak Jaini n Pak Wan.. Tak sabo la nak dapat PENGALAMAN-PENGALAMAN BARU!!! Hurm, tapi subjek ICT dgn Mr LEE.. Sabo je la! ;) Perkara PERTAMA yg mesti dilakukan - jreng jreng jreng... JUMPA MENTOR untuk POST MORTEM! Aku tak sabo nak dgr NOTA KAKI dpd Dr MNY.. (sejak zaman skola aku mmg NJOY dgn cikgu2 yg banyak mulut & banyak bebel. Cikgu Yati, Cikgu Zarina, Cikgu Md Zain dll. MAK bebel pun aku suka! Heheh.. Datz y aku suka sgt SLOT 'NOTA KAKI' Dr MNY & Puan MAO-dosen2 IR!)

Hey hey, semua tak sabo! Tapi TIKET BALIK tak beli2 lagi! Ye la kan.. Huhuhu.. Aku sebenonye tak tau nak balik bile.. Dah la tumpang beg, buku2 n khemah kat bilik Nada-JAKMAS Kampung CD. Kalo die pindah bilik nanti, takkan die nak angkut KHAZANAH-KHAZANAH aku skali kan.. Erm, 7hb nak hantar Adeq gi kolej.. 8hb kot aku balik.. Flight malam. Jadi aku tak payah la nak kejo masa ke airport! Dari Kota ke Larkin naik bas, then Larkin ke Airport Senai naik bas lagi. Sampai KK, carik la bas OMO. Kalo takde, maka naik la teksi o panggil PAKCIK PREBET SAPU.. Huh, barulah best! Menikmati setiap saat kehidupan dengan kebebasan!!! Ya, KEBEBASAN!!! Yea yeah!

Tiada ulasan: