Sabtu, 7 Julai 2007

DJ Myra @ Suria FM

Semalam.. Eh, semalam, semalamnya.. Kelmarin la tu kan. Aku msg Myra, host Gegar U! Hmmm.. Dia sekarang 1 phenomenon dalam family aku. Mak minat Myra, Adeq minat Myra. So, aku cuma sampaikan salam mak kat Myra.
Msg punya msg, aku tanya dia pasal Konsert Suria FM kat Bukit Jalil. Dia g atau tak? Tergerak nak tanya. Ye la, dia kan reporter Beat TV. . Lagi pulak, dia pernah btau aku n cempo yg dia suka gilerrr radio Suria. Dia kata, yup.. pergi. Tapi yang TAK SANGKA, MYRA sekarang DJ SURIA FM beb!!! Fulamak, caya la Myra! Slot DJ Myra dari jam 10 pagi sampai 1 petang. Suara dia lebih matured dalam konti.
Aku dengar Suria pun dah lewat tadi. Tapi sempat dengar suara Myra n sempat msg masa dia tgh duty.. Best gilerrr la Suria ni. Sampai aku tak berhenti-henti 'bergoyang'! Memang masa kat KK, aku pernah dengar Suria. Tapi tak sebest sekarang! Ntah bile ek dorang buat konsep baru semua tu.. Aku akan KEMPEN PERCUMA untuk Myra N SURIA balik kampus nanti! Kerana SURIA FM memang RANCAK! HIDUP PASTI RANCAK, BUMI PASTI RANCAK!!! Yeaw.. Yeaw..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

congratulate myra & send my regard to her also (kena dengar Suria lepas ni...)